Založ si blog

Zarána bez Kosy

Ráno v nočnej košeli
Do uší mi ševelí
Nežným hláskom pokoj ruší
Lieta spálňou pilot muší
.

Dosnívať ma nenechá
Bože, to je neplecha!
Pošteklia ma prsty Slnka
Pod oknom mi Pegas frká
.
Kohút z pántov zaspieva – 
Prečo sa vždy ulievam?
Seje Zora maky vlčie
Siaha mi na stavce krčné
.
Pegas v zlatom postroji
O môj obrok nestojí
Na krídlach sa tátoš vzpína
Mne by bodla holba vína
.
Za uši ma ťahá deň
Vraj mám dnes žiť iba preň
V posteli že vraj sa tučnie
Bodlo by aj pivo v krčme
.
Škoda oči otvárať
Nepoplatí kamarát
To je doba že až hrúza
Nedajboh sa Múzy vzmužia…
.
Múza si ma doberá – 
Že som škrabák od pera
Kým mi tinta nevysýcha
Nemal by som sedieť sticha
.
Zlietla ku mne iba tak
Bozkom sňala z očí mrak
Zušľachťujem slová chabé
Kým mi pero Dušu škriabe
.
D r a g o      14022018 

Feferónky 75

04.05.2024

Na dovolenke som sa vyfotil s opicou. Teraz neviem, kto je kto. Bruselskí vedátori ustanovili, že biela farba neexistuje. Existuje iba veľmi – veľmi svetločierna.

Feferónky 74

02.05.2024

Fajčenie zabíja – ale nie tých správnych. Kto tri dni nebol na fejsbúku, je príliš závislý od zdravého rozumu. .

Nesmelý

30.04.2024

Venoval som Ti svoju prvú A Ty si sa jej nedotkla Vyschlo mi v hrdle, sám som strnul Mala si ma len za cvočka .

Väzenie / Väznica / Cela /

Najviac väzňov v SR malo dokončené len úplné základné vzdelanie

05.05.2024 12:13

Celkovo sa v slovenských ústavoch k 31. decembru 2023 nachádzalo 8 305 odsúdených osôb a 1 419 obvinených osôb.

EU Dollar Euro Parity Explainer

Lídri susedných štátov svoje sľuby o eure nesplnili. Kedy Slováci prestanú platiť korunou, forintom a zlotým?

05.05.2024 11:27

Politici v Česku, Poľsku a Maďarsku mali ambiciózne plány s prijatím spoločnej európskej meny. Zostalo pri kvetnatých rečiach. Ako to vyzerá teraz?

Partizánske / Prietrž mračien / Potopa / Pes /

Stačilo 15 minút. Po prietrži mračien vytopilo časť Partizánskeho, vyhlásili mimoriadnu situáciu

05.05.2024 10:42

Okrem mimoriadnej situácie vyhlásili aj tretí stupeň povodňovej aktivity.

Vesmír / AStronómia / Hviezdy /

Z Hurbanova do brazílskeho Ria. Pätica slovenských študentov postúpila na medzinárodnú olympiádu v astronómii

05.05.2024 10:28

Do medzinárodného kola sa prebojovali Patrik Prítrský, Mário Tlamka, Vladimír Slanina, Tomáš Kubrický a Marek Baňárek.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,245
Celková čítanosť: 5717196x
Priemerná čítanosť článkov: 2547x

Autor blogu

Archív