Založ si blog

U Piráta Nikosa

Na čajky v prístave
Doľahnú spomienky
Na bárky túlavé
Na (z)vodné milenky – 
.

Ihravé Najády
Vo vlnách Egeja
Srdce mi do klady
Zovreli priatelia
.
Na morskej kobyle 
Kamarát odchodí
Láska sa na míle
Vzdialila od Vody
.
Lákajú Sirény
Keď sa nik nedíva
Kormorán zmorený
Rybičku požíva
.
Do snov sa pretavia
Túžby a nádeje
Čajky ma pozdravia 
NIkos mi naleje
.
Za čašu nektáru
Pod vlajkou piráta
Bohovia nestarnú
Čas sa im neráta
.
Slnko sa vyšplhá
Athosom do neba
Rybári na vlnách
Úlovok velebia
.
Túžba ma uloží
Na kameň deravý
More psov namnoží
Nedbajúc o mravy
.
D r a g o      06062018 

Feferónky 74

02.05.2024

Fajčenie zabíja – ale nie tých správnych. Kto tri dni nebol na fejsbúku, je príliš závislý od zdravého rozumu. .

Nesmelý

30.04.2024

Venoval som Ti svoju prvú A Ty si sa jej nedotkla Vyschlo mi v hrdle, sám som strnul Mala si ma len za cvočka .

Malá Októbrová

28.04.2024

Čím dlhšie žijeme Tým sú kratšie roky Nevesty v háreme Dovrteli bokmi .

MZV: Premiér navštívil ministerstvo

Blanár: Naše členstvo v EÚ je pre krajinu úspešný príbeh. Na rozvoj sme dostali takmer 28 miliárd eur

02.05.2024 12:05

Slovensko podporuje vstup Ukrajiny do Únie, podľa Fica by mala vstúpiť hneď po splnení podmienok, povedal premiér Fico.

Libanon, Ursula von der Leyenová, Najib Mikati, Nikos Christodoulides

EÚ poskytne Libanonu jednu miliardu eur, Leyenová chce riešiť problémy s migráciou

02.05.2024 11:44

V Libanone tiež žije približne 210 000 palestínskych a 1,5 milióna sýrskych utečencov. To vyvoláva obavy, že regionálna nestabilita by mohla spustiť utečeneckú vlnu smerujúcu do Európy práve cez Cyprus.

Gruzínsko, protest, ruský zákon

Protesty, hádky aj bitky: Gruzínsky parlament podporil kontroverzný zákon o zahraničných agentoch

02.05.2024 11:22

Opozičný zákonodarca Beqa Liluašvili počas stredajšieho rokovania naživo vysielal z rokovacej sály parlamentu. Na videu vidno, ako poslanci kričia a fyzicky sa navzájom konfrontujú.

Milan Olekšák

Taraba odvolal riaditeľa Správy NP Slovenský kras Milana Olekšáka

02.05.2024 10:52, aktualizované: 12:18

Podľa medializovaných informácií Olekšák odmietol prepúšťať zamestnancov. Tarabovi odkázal, aby začal šetriť znížením počtu štátnych tajomníkov.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,244
Celková čítanosť: 5712634x
Priemerná čítanosť článkov: 2546x

Autor blogu

Archív