Založ si blog

Okrídlené Ráno

Hrdlička mi hrdlí v svojej hvare
Poletuje vtáča od rána
Ukryla ju zeleň za konáre
Po daždi  je lipa opraná
.

Na balkóne obšmieta sa včela
Sadá na kvet, zletí ku káve
Osadok je sladký od večera
Rozvibrila krielka túlavé
.
Paberkuje Slnko spoza chmáry
Šetrí teplo leta jeseni
Stádo mrakov nebo zdromedári
Struna lúčov brnká na smeny
.
Keby aspoň Luna nocou hriala
Ako milá v nočnej košeli
Býva peľasť pre jedného malá
O Lásku sa s dvoma podelí
.
Škrtnem, zažnem navoňanú sviecu
Rozpustia sa túžby v aróme 
Listy líp si s vánkom verše šepcú
Prevtelil sa motýľ v Salome
.
Rozbaletil sa mi popred nosom
Sadol ako šťastie na vola
Šibrinkuje, prezvedá sa, kto som
Motýle si nôžky neholia
.
Od susedy vtiahnem kúdol dymu
Nalepím si náplasť na pery
S dymom moje tajné túžby splynú
Myšlienka sa v hlave šuverí
.
D r a g o      16072018 

Feferónky 74

02.05.2024

Fajčenie zabíja – ale nie tých správnych. Kto tri dni nebol na fejsbúku, je príliš závislý od zdravého rozumu. .

Nesmelý

30.04.2024

Venoval som Ti svoju prvú A Ty si sa jej nedotkla Vyschlo mi v hrdle, sám som strnul Mala si ma len za cvočka .

Malá Októbrová

28.04.2024

Čím dlhšie žijeme Tým sú kratšie roky Nevesty v háreme Dovrteli bokmi .

minister obrany Robert Kalinak

Minister obrany Kaliňák poďakoval za príspevok Španielska do jednotky NATO na Slovensku

03.05.2024 15:23

Od júla bude na Slovensku pôsobiť do 780 španielskych vojakov aj s technikou.

Nemecká ministerka vnútra Nancy Faeserová

Rusi pripravovali útok v Nemecku, chceli odpáliť vojenskú pomoc Ukrajine. Boli odhalení

03.05.2024 14:50

Nórsko tiež podozrieva Moskvu z prípravy sabotáže proti infraštruktúre krajiny.

Tomáš Drucker, minister školstva, výskumu, vývoja a mládeže SR

Drucker: Reedukačné centrá v Bystričanoch a Trstíne sa zatvoria

03.05.2024 14:40

Deti by mali byť do konca júna premiestené do iných zariadení.

parlament, fico

Fico sa zúčastní na mierovom summite. Eštok: Ukrajina potrebuje nepretržitú podporu

03.05.2024 14:14, aktualizované: 14:32

Rusko sa na mierovom summite nezúčastní.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,244
Celková čítanosť: 5714421x
Priemerná čítanosť článkov: 2547x

Autor blogu

Archív