Založ si blog

BIO pod Pokrievkou

Vypadli mi všetky zuby múdrosti
A ja, reku, čo som taký hlúpy
Vypadli mi, lebo som sa nepostil
Na vine sú akčné BIOkrúpy
.

BIOsliepky, BIOryby, BIOsyr
Margarín aj borovička BIO
Z BIOgrulí varím BIOgranadír
Vyhrievam byt iba BIOplynom
.
Vypadla mi už aj BIOprotéza
A tak chodím krížom – krážom sprostý
Nocou na mňa BIOmora dolieza
Reuma mi hlodá BIOkosti
.
Produkujem tony BIOodpadu
Ak nie tony, potom aspoň kilá
Z BIOmrkvy konzumenti omladnú
Z BIOkoly narastajú krídla 
.
BIObazém víta hostí v Levoči
BIOvoda biele hnáty vábi
Tam sa moje BIOpole otočí
V potoku sa liahnu BIOžaby
.
Nabrúsim si chuť na BIOjogurty
Dochútim ich kvapkou BIOdžemu
Vyberiem sa BIOcestou po prti
BIObaby zvú ma do háremu
.
BIOcvokmi opások si vybíjam
Klobúčik si z BIOfarmy kúpim
Ovláda mi  črevá BIOchémia
BIOklient nemôže byť skúpy
.
Z BIOprasat býva BIOslanina
BIOhurky, ba aj BIOškvarky
Už sa dedí BIO z otca na syna
BIOeurá vytlačili marky
.
Odkedy som mliečne zuby potratil
Uprednostním BIOpivo DIU
BIO sa mi zahniezdilo do gatí
Preto so mnou BIOčerti šijú
.
BIOhlúposť sála z BIOreklamy
Ruka v ruke ide doba s BIOm
Geneticky upravené salámy
Gúľajú sa hore kalváriou
.
Prebíjam sa bitý BIOživotom
Felčiar do mňa tlačí BIOlieky
Užijem si, odložím aj na potom
BIOparu púšťam spod pokrievky
.
D r a g o      17082018 

Feferónky 75

04.05.2024

Na dovolenke som sa vyfotil s opicou. Teraz neviem, kto je kto. Bruselskí vedátori ustanovili, že biela farba neexistuje. Existuje iba veľmi – veľmi svetločierna.

Feferónky 74

02.05.2024

Fajčenie zabíja – ale nie tých správnych. Kto tri dni nebol na fejsbúku, je príliš závislý od zdravého rozumu. .

Nesmelý

30.04.2024

Venoval som Ti svoju prvú A Ty si sa jej nedotkla Vyschlo mi v hrdle, sám som strnul Mala si ma len za cvočka .

special podcast pocuvajte Pravdu novy jzbt6t / Počúvajte Pravdu /

Po 20 rokoch v únii nemôžeme na ňu najmä nadávať, ak ju chceme zmeniť

04.05.2024 06:05

Európska únia sa môže a má kritizovať. U nás však kritika dosahuje absurdné rozmery.

Peter Pellegrini, Andrej Danko

Nebude to boj, ale permanentné napätie. Hlas a SNS sú znova na nože: Fico je ticho, aby koalícia prežila

04.05.2024 06:00

Hlasovanie o Fonde na podporu umenia tretíkrát presunuli. Dôvodom sú spory medzi SNS a Hlasom.

kalifát, demonštrácia, islamisti, moslimovia

Žiadať kalifát nie je trestné, tvrdia odborníci. Aj to je sloboda prejavu

04.05.2024 06:00

Možno zakázať demonštráciu, kde spochybňujú základné práva, alebo by to nebolo demokratické? V Nemecku riešia dilemu, ktorú vyvolalo zhromaždenie moslimských radikálov.

radnica, Banská Bystrica

Vzácny erb na najkrajšom slovenskom námestí sa na svoje miesto nevráti. Mesto má však náhradu

04.05.2024 06:00

Historický skvost zdobil banskobystrickú Radnicu na Námestí SNP viac ako dve storočia. Vlani na jeseň však odtiaľ mestský erb zložili a dnes je už isté, že na pôvodné miesto sa nikdy nevráti.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,245
Celková čítanosť: 5715346x
Priemerná čítanosť článkov: 2546x

Autor blogu

Archív