Založ si blog

Nihil Novum

Nového nič niet pod Mesiacom
Pod Slnkom ani Hviezdami
Spočíva Noc vo vaku spacom
Úsvit nám Zora vymámi
.

Pod modrou báňou Zem sa krúti
Veslujú chmáry do diale
Nazerá Vietor do zákutí
Stále má ktosi na mále
.
Oblohu Jeseň ošarkaní
Helios zuby vyciera
Nie je dnes Život o Pokání 
Memúdrie Ráno z Večera
.
Nadarmo prosia Stromy píly
Pri uchu peniaz zašuští
Schlípeme, čo sme navarili
Ťahá nás Mamon do púští
.
Vidiny letia stráňou smutnou
Spoľahu nieto na ľudí
Kúta sa Život čiernou kutňou
Ten tápe a ten poblúdi
.
Chmúri sa Nebo Svit sa tratí
Na Dušu súmrak zosadá
Všetci sme čímsi vinovatí
Čo krok, to do Tmy rošáda
.
D r a g o      11092018 

Nesmelý

30.04.2024

Venoval som Ti svoju prvú A Ty si sa jej nedotkla Vyschlo mi v hrdle, sám som strnul Mala si ma len za cvočka .

Malá Októbrová

28.04.2024

Čím dlhšie žijeme Tým sú kratšie roky Nevesty v háreme Dovrteli bokmi .

Zostali mi

26.04.2024

Zostali mi z kamarátiek vrany Na briezke sa straka rozškrieka Krákoravý koncert na svitaní Preniká do útrob človeka .

Robert Fico na nočnej zmene

Fico absolvoval nočnú zmenu: Klobúk dole pred všetkými zamestnancami

01.05.2024 08:24

Predseda vlády Robert Fico oslávil 1. máj prácou a absolvoval nočnú zmenu z utorka na stredu s pracovníkmi závodu ZKW Slovakia.

Reuss, Reuß, ríšski občania

Poslancov chceli zajať a vládu zastreliť. V Nemecku sa začal proces s "ríšskymi občanmi"

01.05.2024 08:00

Na lavicu obžalovaných sa posadilo prvých deväť sprisahancov z 27-člennej skupiny okolo princa Reußa, ktorí za prípravu prevratu čelia obvineniu z vlastizrady a terorizmu.

vojna na Ukrajine, Moskva

ONLINE: Rusi podľa ISW spomalili, chystajú sa na útok na Časiv Jar?

01.05.2024 07:55

Časiv Jar je operačne významným miestom, ktoré môže slúžiť ako štartovacia rampa pre ďalší postup ruskej armády.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,243
Celková čítanosť: 5709569x
Priemerná čítanosť článkov: 2546x

Autor blogu

Archív