Založ si blog

Pozrel som sa

Pozrel som sa znenazdajky na teba
Žilky sa mi v tele rozihrali
Vyniesol ma modrý motýľ do neba
Pri zemi sa cítim veľmi malý
.

Do siedmeho. Ďalej sa už nedalo
Nebo ôsme nie je z nášho sveta
Pod nami si poletuje rogalo
S Ikarom si človek nezalieta
.
Pozrel som ti potmehúdsky do očí
Z drobnej iskry vzbĺkol náhle plameň
Kdekto ma už za života vytočil
Namrví sa, keď sa chlebík láme
.
Doniesol mi vánok trilok do uší
O slovo sa hlási drobné vtáča
Zaľúbené srdce v hrudi nečuší
Vyvoleným hviezdy k nohám zvláča
.
Pozrel som sa, nech sa oči popasú
Tvoj úsmev ma z nostalgie spasil
Príroda ťa vytvorila pre krásu
O slovo sa teraz aj ja hlásim
.
O slovo sa… O slabiku… O vetu… 
Vzdialenosť sa medzi nami kráti
Zaľúbené ústa toho napletú…
Váľame sa v tráve po úvrati
.
D r a g o      19042019 

Nesmelý

30.04.2024

Venoval som Ti svoju prvú A Ty si sa jej nedotkla Vyschlo mi v hrdle, sám som strnul Mala si ma len za cvočka .

Malá Októbrová

28.04.2024

Čím dlhšie žijeme Tým sú kratšie roky Nevesty v háreme Dovrteli bokmi .

Zostali mi

26.04.2024

Zostali mi z kamarátiek vrany Na briezke sa straka rozškrieka Krákoravý koncert na svitaní Preniká do útrob človeka .

depozitár, Múzeum SNP, Banská Bystrica

Rarita v Múzeu SNP: Prvého mája sprístupnia skvosty, ktoré viac ako polstoročie verejnosť nevidela

30.04.2024 07:00

Mnohé autentické uniformy, zbrane, prilby, kufre a rôzne osobné veci ľudí, ktorí riskovali svoj život v Povstaní priamo na bojisku, sa konečne dostali „na svetlo sveta“.

Sophie, Ukrajina, vojna na Ukrajine

ONLINE: Rusi majú priestor pre budúce útoky. Zelenskyj sa sťažuje, že pomoc prichádza pomaly

30.04.2024 06:30

Rusi kontrolujú takmer pätinu Ukrajiny a majú možnosť útočiť viacerými smermi. Zelenskyj hovorí, že zbrane na Ukrajinu síce už prúdia, ale pomaly.

Joe Bide, stav únie

Bidenova administratíva pripravuje odovzdanie moci bez ohľadu na výsledok volieb

30.04.2024 06:09

Administratíva prezidenta USA Joea Bidena začína pripravovať odovzdanie úradu a agendy Bieleho domu.

Robert Fico, Peter Pellegrini, Andrej Danko

Hlas získal na úkor Smeru. Voliči však vládny valec oceňujú: PS získalo nových voličov, opozícia musí zabrať

30.04.2024 06:00

Aj keď sa Progresívnemu Slovensku podarilo získať aj nových voličov, s ostatnými lídrami opozície si ich medzi sebou len prelievajú. Kým koalícii to stačí, opozícia musí vyriešiť svoju budúcnosť.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,243
Celková čítanosť: 5707438x
Priemerná čítanosť článkov: 2545x

Autor blogu

Archív