Založ si blog

Život je

Život je mačka vo vreci – 
Škvrnitá, žltá, čierna, sivá…
Život je rojko obecný
Od jakmŕtva do odjakživa
.

Bundičku mačka pomačká
Vo vreci kocúr neobsedí
Život je lacná hojdačka
Mrvená na prach školskej kriedy
.
Do vreca siaham pomaly
Dávam si pozor na pazúry
Svetlo mi farbu odhalí
Mačka sa raz – dva prekocúri
.
Spod rúk mi sťa had vykĺzne
Utekám za ňou ako divý
Pritlmím slová oplzlé
Kryjú sa myši v norách nivy
.
Narazím hlavou do kmeňa
Z konára sa mi kocúr škerí
Mačacie šelmy nelenia
Život je konto v kontajneri
.
Vo vreci mačka – to je dar
Alebo malá výpožička
Život je púštny dromedár
Nie každého z nás Osud hýčka
.
Život je pastva pre oči
Život je pavúk, ktorý loví
Život si človek nivočí
Život je nahá Pravda v kroví
.
D r a g o        05062019 

Feferónky 74

02.05.2024

Fajčenie zabíja – ale nie tých správnych. Kto tri dni nebol na fejsbúku, je príliš závislý od zdravého rozumu. .

Nesmelý

30.04.2024

Venoval som Ti svoju prvú A Ty si sa jej nedotkla Vyschlo mi v hrdle, sám som strnul Mala si ma len za cvočka .

Malá Októbrová

28.04.2024

Čím dlhšie žijeme Tým sú kratšie roky Nevesty v háreme Dovrteli bokmi .

požiar v Berlíne, IRIS-T, Nemecko, Diehl, hasiči

Rozsiahly požiar v Nemecku: horí výrobná hala firmy produkujúcej zbrane pre Ukrajinu

03.05.2024 15:49

Firma je súčasťou skupiny Diehl, do ktorej patrí aj výrobca systému protivzdušnej obrany Iris-T, ktorý Nemecko poskytlo Ruskom napadnutej Ukrajine.

minister obrany Robert Kalinak

Minister obrany Kaliňák poďakoval za príspevok Španielska do jednotky NATO na Slovensku

03.05.2024 15:23

Od júla bude na Slovensku pôsobiť do 780 španielskych vojakov aj s technikou.

Nemecká ministerka vnútra Nancy Faeserová

Rusi pripravovali útok v Nemecku, chceli odpáliť vojenskú pomoc Ukrajine. Boli odhalení

03.05.2024 14:50

Nórsko tiež podozrieva Moskvu z prípravy sabotáže proti infraštruktúre krajiny.

Tomáš Drucker, minister školstva, výskumu, vývoja a mládeže SR

Drucker: Reedukačné centrá v Bystričanoch a Trstíne sa zatvoria

03.05.2024 14:40

Deti by mali byť do konca júna premiestené do iných zariadení.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,244
Celková čítanosť: 5714529x
Priemerná čítanosť článkov: 2547x

Autor blogu

Archív