Založ si blog

Gobi

Osud si zo mňa psinu robí
Bludiskom svet ma povodí
Zabáram nohy v pieskoch Gobi
Narastá pípeť bez vody
.

Čosi ma drží, čosi tlačí
Láska je Túžba naruby
Životom ťahám koniec kratší
Môj poštár dávno dotrúbil
.
Vlečie ma Túžba do neznáma
Zo známych dávno ubúda… 
Mláti sa v ústach prázdna slama
Pri smädnom pive zo suda
.
Ešte je všetko nedopité
Ešte pár kvapiek zaiskrí
Trápi ma diera na koryte
Aj každé ľudské mimikri
.
Nápady sklznú po plešine
Aj všetky dobré úmysly
Túlavý mních sa svetom šinie
Od ľudí Boh je závislý
.
Vždy Čosi bolo, bude Čosi
Okamžik iba nie je Nič
Sama sa tráva nepokosí
Nad živým stále plieska bič
.
D r a g o      09072019 

Malá Októbrová

28.04.2024

Čím dlhšie žijeme Tým sú kratšie roky Nevesty v háreme Dovrteli bokmi .

Zostali mi

26.04.2024

Zostali mi z kamarátiek vrany Na briezke sa straka rozškrieka Krákoravý koncert na svitaní Preniká do útrob človeka .

Feferónky 73

24.04.2024

Alkoholici a fajčiari môžu byť spokojní. Na orgány sa nehodia. Dobrí ľudia majú v živote len malú šancu uplatniť sa – svet patrí kurvám! .

Bohuš Garbár

Vyzvedačstvo pre Rusko a branie úplatkov. Súd poslal Garbára do väzenia, nezaplatil totiž pokutu

29.04.2024 13:22

Garbár podľa polície zbieral informácie pre príslušníkov ruskej vojenskej rozviedky GRU od apríla 2021.

Komunisti oslávili 1. máj

V prípade minuloročného zjazdu KSS polícia zastavila trestné stíhanie

29.04.2024 13:15

Na zjazde mali byť vystavené nielen tradičné komunistické symboly, ale aj portrét Stalina.

Blinken

Blinken žiada vyššiu súčinnosť v oblasti obrany s krajinami Perzského zálivu

29.04.2024 13:10

Blinken chce svoju cestu po krajinách Blízkeho východu využiť aj na to, aby v tejto záležitosti vyvinul tlak na vedúcich predstaviteľov Izraela.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,242
Celková čítanosť: 5706004x
Priemerná čítanosť článkov: 2545x

Autor blogu

Archív