Založ si blog

Prvá

Pozeral som sa do okna
Zmätený hľadel do záhrady
Túžbami Duša premokla
Trafil ma Amor – bol som mladý
.

Mladší jak máčik na poli
Poddajný ako matke dieťa
Prvýkrát som sa oholil
Pegas sa vzpínal, ja som lietal
.
V jej tvári zrel som Anjela
Pohľadom som sa dotkol tela
Láskavé mantry omieľal
Podo mnou zem sa rozochvela
.
Strácala sa mi vzdialená
Na školskom dvore vládla mela
Roztriasli sa mi kolená
Ona sa ale neobzrela
.
Zháralo srdce v plameni
Úpela Duša v jarnom daždi
Po uši bol som zbláznený
Jej obraz so mnou zostal navždy
.
Bol Máchov Máj, bol Lásky čas
Lavička v parku prevravela
Hrdličkin iba chýba hlas
Ukryla prsteň Arabela
.
D r a g o      22012020

Feferónky 75

04.05.2024

Na dovolenke som sa vyfotil s opicou. Teraz neviem, kto je kto. Bruselskí vedátori ustanovili, že biela farba neexistuje. Existuje iba veľmi – veľmi svetločierna.

Feferónky 74

02.05.2024

Fajčenie zabíja – ale nie tých správnych. Kto tri dni nebol na fejsbúku, je príliš závislý od zdravého rozumu. .

Nesmelý

30.04.2024

Venoval som Ti svoju prvú A Ty si sa jej nedotkla Vyschlo mi v hrdle, sám som strnul Mala si ma len za cvočka .

Partizánske / Prietrž mračien / Potopa / Pes /

Stačilo 15 minút. Po prietrži mračien vytopilo časť Partizánskeho, vyhlásili mimoriadnu situáciu

05.05.2024 10:42

Okrem mimoriadnej situácie vyhlásili aj tretí stupeň povodňovej aktivity.

Vesmír / AStronómia / Hviezdy /

Z Hurbanova do brazílskeho Ria. Pätica slovenských študentov postúpila na medzinárodnú olympiádu v astronómii

05.05.2024 10:28

Do medzinárodného kola sa prebojovali Patrik Prítrský, Mário Tlamka, Vladimír Slanina, Tomáš Kubrický a Marek Baňárek.

Willy Brandt / Günter Guillaume /

Špión Stasi Guillaume stál pred 50 rokmi za odstúpením kancelára Willyho Brandta

05.05.2024 09:50

Keď 24. apríla 1974 zatkli v Bonne pracovníka úradu spolkového kancelára Güntera Guillauma, jeden z najväčších škandálov v Nemeckej spolkovej republike bol na svete.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Šéfka WFP McCainová: Na severe Pásma Gazy už vládne plnohodnotný hladomor

05.05.2024 08:50, aktualizované: 09:22

Na severe Pásma Gazy už vládne plnohodnotný hladomor, vyhlásila riaditeľka Svetového potravinového programu (WFP) Cindy McCainová.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,245
Celková čítanosť: 5717126x
Priemerná čítanosť článkov: 2547x

Autor blogu

Archív