Založ si blog

Dvojník

Do mláky kvapky kvapkajú
V daždi sa obzor úži
Naklonil som sa k okraju:
Obraz sa vykalužil – 
.

Sťaby mi z oka vypadol!
Chlapák sa chladom trasie
Ponúkol som mu panadol – 
Vrtí sa jak syr v masle
.
Zamávam dlaňou na pozdrav – 
Aj on mi z mláky kýve 
Vyzerá, že ma opoznal
Aj moje nohy krivé
.
Usmejem sa mu vzápätí…
Ten chlap si zo mňa ťahá..!
Kvapka si s kvapkou klebetí
Márna je moja snaha
.
Osloviť svojho dvojníka
Vylákať von ho z vody
Pod mláku nebo preniká
Aj slnko ňou sa brodí
.
Znenazdaj dno je v azúre
Hladina dočerila
Oblaky nie sú ponuré
Chuchvalce od apríla
.
Dvojníka volám na kávu
Popritom na kus reči
Prekútram kešeň deravú
Samému piť sa prieči
.
D r a g o      09052020 

Malá Októbrová

28.04.2024

Čím dlhšie žijeme Tým sú kratšie roky Nevesty v háreme Dovrteli bokmi .

Zostali mi

26.04.2024

Zostali mi z kamarátiek vrany Na briezke sa straka rozškrieka Krákoravý koncert na svitaní Preniká do útrob človeka .

Feferónky 73

24.04.2024

Alkoholici a fajčiari môžu byť spokojní. Na orgány sa nehodia. Dobrí ľudia majú v živote len malú šancu uplatniť sa – svet patrí kurvám! .

teplomer, horúčavy, pes

Pred týždňom sneh a mráz. Leto dorazilo aj na sever Slovenska

29.04.2024 20:17

Ešte v nedeľu letnú teplotu zaznamenali len v Mužli neďaleko Štúrova.

Fico, Blaha

Iniciatíva Munícia pre Ukrajinu vyzvala Fica, aby zdvojnásobil vyzbieranú sumu

29.04.2024 19:36

Zároveň premiéra vyzvali, aby sa jasne vyjadril a prehodnotil svoj postoj k českej iniciatíve.

Filip Kuffa

Demokrati namietajú účasť Gregora Kuffu na rokovaniach, jeho brat hovorí o výmysloch

29.04.2024 18:56

Ako príklad uviedla mimoparlamentná strana rokovanie k návštevnému poriadku Tatranského národného parku.

2024-04-26 slnko v sieti 007 foto zdenko hanout

Šéf Rady RTVS označil galavečer Slnko v sieti za politický míting opozície

29.04.2024 18:16

Igor Gallo pripomenul, že RTVS ako vysielateľ galavečera nesie v zmysle platnej legislatívy objektívnu zodpovednosť za obsah priameho prenosu.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,242
Celková čítanosť: 5706581x
Priemerná čítanosť článkov: 2545x

Autor blogu

Archív