Založ si blog

Vlasy si posýpala perlami

 
 
Ú  L  E  T

 

 

NOC

Nahodila čierny mejkap

Ohákla sa do čierneho závoja

A vlasy si posýpala perlami

Zahaľuje svoje taje pred nami

Jej vlajka na oblohe plápolá 

Vstala    ako bájny Fénix z popola

A ja čakám za dverami

Že mi Hviezdy svoje oči otvoria

Husľovým kľúčom s klávesami

Posadia sa na notovú osnovu Vetra.

 

Koncert Vesmírneho Ticha

 

Ako pred prvým milovaním

Trasie sa Svet pod bodom mrazu

Mesiac ladí svoj klarinet

A potom zrazu     odhrnie žalúzie

A spolu so mnou pije   Teplý čaj

Tu   v izbe   medzi Palmami

Citrusmi    Oleandrami

 

Pritom o Diaľkach šepká mi

A láka ma na čarovný

Breh Jadranského mora

Zdvíha ma spoza stola

Kladie na teplú paru      nad šálkou

A unáša      A unáša  

Nestíham svetlá pozhášať

 

Dnes celú noc      Až do rána

Vlny Mediteriána

Ma hojdať budú      kolísať

A ja strunami si kliesnim

Chodníček k nežnej južnej piesni

Ktorá mi Dušu pohladí

Ako kedysi za mladi

L Á S K A

 

 

111202  /  D r a g o 
 
 
 
 
 
 
 


YouTube Direkt
 
predošlý článok …………….. nasledujúci

V Krajine

27.03.2024

Doba je bizarná Život je skapatý Čo ráno platilo Večer už neplatí .

Feferónky 67

25.03.2024

Nie ten je priateľ, kto ťa opitého dvíha zo zeme, ale ten, kto si k tebe ľahne. . Kam sa hrabe ženská logika na ženskú fantáziu! .

Feferónky 66

23.03.2024

Keď vám iní kopú jamu, pomôžte im a urobte si bazén. Každý má svoje problémy a niektorí si privlastnia aj cudzie. .

Baltimore most loď nákladná

Po zrútení mosta v Baltimore našli telá dvoch zo šiestich nezvestných osôb

28.03.2024 10:12

Obrovská nákladná loď, ktorú nebolo možné ovládať a následne narazila do mosta, absolvovala predtým v miestnom prístave „bežnú údržbu motora“.

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

28.03.2024 09:00, aktualizované: 10:05

V médiách sa ráno objavila správa, že Harabin pôjde voliť v druhom kole šéfa Hlasu.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,226
Celková čítanosť: 5657640x
Priemerná čítanosť článkov: 2542x

Autor blogu

Archív