Založ si blog

Ďakujem láska že si bola

 
 
B E Z     V I N Y

 

 

Bola si malá a ja malý

Láska plála, kvety sa smiali

Keď vo vysokej letnej tráve

Bolo to na poludnie pravé

Ležali sme hľadiac do neba

Ja myslel som len na Teba

Ty na mňa myslela si

Hladil som Tvoje vlasy

O šťastí reči unášali nás

Do sveta kúziel      sveta krás

Ruka sa ruky dotýkala

Kráľovná mala svojho kráľa

Trasúce prsty     chvenie tela

I ja som chcel      I Ty si chcela

Vzlietnuť      vznášať sa nad poľami

Tešili sme sa      že sme sami

Boli sme šťastní      že sme mladí

Veď tráva      Tá nás nevyzradí

Ani tie mravce dotieravé

Lozili čo po našej tráve

Srdcia búšili od vzrušenia

Čas plynie      Časy sa menia

Kto šťastný je      ten nevníma to

Ja som bol nad soľ      Ty nad zlato

Keď snívali sme na pláni

S otvorenými očami

Nevadili nám kvapky dažďa

Jedna z nich na pery Ti sadla

A pre mňa čas sa zastavil

Keď som  chcel zotrieť ústami

Tú kvapku      ktorú nám nebo

Poslalo      A ja som zbledol

A možno rumeň mal som v tvári

Rty naše keď sa dotýkali

Ach     ústa nežné      pery slastné

Nevojde všetko do tej básne

I tak som bol už mŕtvy spola

Ďakujem    LÁSKA     že si bola

 

 

071202  /  D r a g o 
 
 
 
predošlý článok ……………… nasledujúci

Feferónky 72

22.04.2024

V minulosti bol sex alternatívou k debilným seriálom. Zvláštne znamenie: Bez pírsingu, bez tetovania, psa nemá. .

Zo Zvyku

20.04.2024

Na Matku Zem sme zanevreli Na pretras prišli Nebesá Zvyká si trpák na povely A jeho duša neplesá .

Zloba

18.04.2024

Potmolím sa, kade cesty nevedú Neklenú sa nad vodami mosty Sŕknem dúšok živej vody od smädu Sníva Duša, kým sa telo postí .

ÚŠP, Úrad špeciálnej prokuratúry

Spôsob kritiky bývalých prokurátorov ÚŠP je nevhodný, tvrdia krajskí prokurátori

23.04.2024 17:01

Upozornili, že kritika formou subjektívnych názorov so zjavnými prvkami antipatie je absolútne nevhodná.

zosuv svahu, klokočina, nitra

Na nitrianskom sídlisku Klokočina došlo k zosuvu svahu

23.04.2024 16:30

Podľa predbežných informácií bol zosuv spôsobený haváriou na vodovodnej prípojke alebo vodovodnom potrubí.

pellegrini

Pellegrini absolvoval fotenie na oficiálny portrét. Novinkou bude pozadie s vlajkou

23.04.2024 15:58

Zvolený prezident Peter Pellegrini chcel, aby z fotografie vyžarovala aj národná hrdosť. Vyzdvihol preto novinku.

nehoda tragická

Pri Šali došlo k tragickej nehode, čelnú zrážku áut neprežili traja ľudia

23.04.2024 15:29, aktualizované: 16:13

Na mieste zasahovali všetky záchranné zložky vrátane dvoch pozemných ambulancií ZZS a záchranárskeho vrtuľníka.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,239
Celková čítanosť: 5692194x
Priemerná čítanosť článkov: 2542x

Autor blogu

Archív