Založ si blog

Padajú vlády


Milujem poháre zlatistého moku

Hľadia mi do tváre

Hľadia do rozkroku

A sa mi núkajú

Vedia, že ma suší

Od Tatier k Dunaju

Na púšti i v buši.

 

V krčme plnej dymu

pohár keď uvidím,

hneď ulapím slinu.

Kdesi spopod stola

hlas vnútorný volá: –

Daj si, Tatry synu!

 

Daj si, Tatry synu,

daj si, Tatry otče,

kým voda točí sa

okolo Levoče.

 

Okolo Levoče aj po celom Spiši

skoro začnú behať pruhované myši.

Z myší žiaden choseň,

ani celkom malý,

a zdá sa, že ich tu

navyklonovali.

 

Pre myši moku niet,

nuž mi pero hryzú.

Ja hasím ďalej smäd

a vláda má krízu. –

Pred nami ju skrýva –

Už je celkom na dne,

keď zvyšuje PIVA

ceny –

VLÁDA PADNE!

 

050203,   D r a g o 
 
 
 


YouTube Direkt

Katamarán

17.06.2024

Otvorila si mi Dušu Bez Lásky a bez kľúča Odvtedy ma mrle kúšu Noc čo noc sa porúčam .

Časovanie v Nečase

15.06.2024

Zrkadlo ma nespoznáva, Neustále dobiedza. Čas ma zmenil, márna sláva, Zo šuhaja na deda. .

Feferónky 83

13.06.2024

Prezident už siedmykrát udelil recidivistovi milosť za vzorné správanie. . Naše obytné štvrte sú nocľahárne, v ktorých je problém vyspať sa. .

anna putina-2

Putin sa postaral o praneter. Vymenoval ju za námestníčku ministra obrany. Jej manžel šéfuje rezortu energetiky

17.06.2024 17:22

Dcéra Putinovho bratranca mesiac po svojom manželovi tiež zasadne v ruskej vláde. Jej prastrýko jej venoval kreslo v ministerstve obrany.

taliansko, horúčavy, pláž

Taliansko zasiahla prvá tohtoročná vlna horúčav. V Sardínii a Sicílii očakávajú až 44 stupňov

17.06.2024 17:02

Teploty presahujúce 40 stupňov sú o desať stupňov vyššie, ako je teplotný priemer pre dané obdobie.

France Obit Delors

Francúzsky exprezident chce zachraňovať Macrona, ktorý ho vytlačil z Elyzejského paláca

17.06.2024 17:00

François Hollande bude kandidovať v predčasných parlamentných voľbách. Zdôrazňuje, že chce zabrániť krajnej pravici v nástupe k moci.

NR SR: Rokovanie 12. a 13. schôdze

Súdna rada nevidí dôvod na skrátené legislatívne konanie v prípade lex atentát

17.06.2024 16:39

Tzv. lex atentát schválila minulý týždeň vláda.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,267
Celková čítanosť: 5772739x
Priemerná čítanosť článkov: 2546x

Autor blogu

Archív