Založ si blog

Čakanie na teroristu 1

cakanie     Ani nám nezabili Ferdinanda, a už sme zas vo vojnovom stave. Vojnu sme nevypovedali. Vypovedala sa sama. Ešte že máme priateľov. Vzali sme na vedomie, že v jednote je sila a spoločne bojujeme za mier. Svet nám to nezabudne. Ak sa o nás dozvie.

     Mne dali do rúk zbraň. Len tak,- bez inštrukčno-metodického zamestnania, bez názornej ukážky, bez návodu na použitie. Potom mi vydali rozkaz: -Obsadíš objekt X a budeš ho strážiť. Pred teroristami. Naša vlasť je ohrozená. Buď dobrý a dávaj na seba pozor. Nezabudni si zobrať masku. Všetko je jasné? (Skúsilo by nebyť…)  Môžeš ísť.

     Tak prikázali. Ani ma neobjali, ako to robia vo filmoch, ani po pleci nepoklepali, ani nik slzu nevyronil. Prikázali, a tak som šiel.

     Rómeo šel do války…
 
     Som tu a v rukách zvieram zbraň. Nepoviem akú, je to tajné. Iba naznačím, že tank to nie je. A ešte strážim objekt X. Viac by sa mi pozdával Y, lebo to mi pripomína ženu. A peknú. Alebo Valkýru..?

     Pri boku sa mi hompáľa maska OM-10. Niektorí ju volajú buldog. Je mi malá, ale chápem, že šetriť sa musí. Som bez prilby a bez lopatky. Mám zbraň (Mám malý stan…Kurdistan…) a zopár nábojov. Nepoviem koľko. To je tajné. Tie náboje sú ako naozajstné. Ostré. Ba hádam až priostré. Ostrejšie ako žiletka. Nechcem tým uraziť Joža Golonku. Ten strieľal iba góly. S takými nábojmi je sveta žiť. S tými sa už dá robiť vojna, to teda hej! To nie sú nejaké slepáky, ktoré iba narobia rachot a zašpinia hlaveň. S týmito možno zabiť človeka! Aj teroristu. Aby bol náboj ostrejší, mala by sa do neho pridávať feferónka. Možno mi to raz patentujú. Potme sú všetky náboje slepé. 

     Terorista jeden hnusný! Nech mi sem radšej nelezie. Dobre on vie, že sme vo vojnovom stave, a to je niečo iné, ako keď je v inom stave žena. Tam život vzniká, ale tu… Nech teda ten terorista radšej vyčká, až z vojnového stavu vystúpime. Už sme povystupovali z kadečoho. Z RVHP, z vlaku, zo strany…a vstúpili sme do inej… Tak prečo by sme nemohli z vojnového stavu?  A do Európy by sme zase radi. Ale tá nás akosi váha prijať. Ak nás neprijme Európa, prosiť sa nebudme. Prijme nás Ázia. Teda mala by, lebo je nám dlžná. My sme od nej prijali Mongolov, Tatárov, Turkov, Vietnamcov… a zlé jazyky tvrdia, že aj Maďarov. To nám nestačili Maďarky, že sme aj chlapov poprijímali?

Čo sme, na svätom prijímaní, alebo kde? Vyše sto národov a národností sme prijali, tak prečo by nemohli teraz oni nás? Oni nás vlastne stále… Mnohí však chcú len do Európy. Nie do hotela, čo sa takto volá, ale do ozajstnej – demokratickej. 

     Fuj, čo to tu smrdí?! Strážiac objekt X  som stúpil rovno do exkrementu. Ľudského. Do sedacej časti tela!!! Ktorý inteligent sa to tu… priamo na verejnom priestranstve…a k tomu ešte za bieleho dňa…? Hádam to len nie terorista? Nie, nie, teroristické exkrementy vyzerajú ináč. Neviem síce ako, to ma nepoučili, ale teroristický exkrement predsa nemôže vyzerať rovnako ako demokratický, či nie? Možno to len niekto zo strachu sa … Prijme nás teraz Európa takých,… no s takými špinavými topánkami? Ešte že sa volajú kanady. Možno si nás takto Európa pomýli s Amerikou a nič nám vyčítať nebude. Nie sme deti, aby sme sa hrali na vyčítanku. Eniki – beniki – klikí – bé – čože ma je po hovne (Ja viem, že po exkremente,. ale to by sa už nerýmovalo. Ale pravda by to bola. Nie Pravda, ako noviny, ale taká – zo stokrát opakovanej lži vzniknuvšia) A mala by nás prijať. Tá Európa teda. Ako bludného syna prijať, privinúť na svoje obrovské zdevastované prsia. A dokojiť, čo zmeškala. Štyridsať rokov blúdiť po púšti, to nie je len tak. To je veľmi vážna vec. Aj Mojžiš by to potvrdil. (Len si, prosím, nepleťte Mojžiša s Mojžišom)

 

                                       D r a g o 

 

                                                (Pokračovanie nás sleduje,… ak ma dovtedy nezastrelia)

Zloba

18.04.2024

Potmolím sa, kade cesty nevedú Neklenú sa nad vodami mosty Sŕknem dúšok živej vody od smädu Sníva Duša, kým sa telo postí .

Osamelosť

16.04.2024

Osamelý balón tŕnie na nebi Osamelý koráb morom pláva Osamelo klonujú sa améby Osamelej päte chýba hlava .

Feferónky 71

14.04.2024

Nech vás dnešok netrápi – zajtra bude horšie. Keby bolo jablko spadlo na hlavu Adamovi, možno by sa bol včas spamätal. .

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,237
Celková čítanosť: 5686809x
Priemerná čítanosť článkov: 2542x

Autor blogu

Archív