Založ si blog

Čo bolí to prebolí

 
Čo bolí, to prebolí,

nechodím už do školy –

podľa popradského zvyku

vysedávam na Luníku.

 

Nepestujem cyklotriál –

Rum – to je môj materiál.

Nenapijem sa ja koly –

od koly nič neprebolí.

 

Nechcem tonik, nechcem sprajt –

pivo je môj kamarát.

Čo bolí – to sa mi prieči.

Pivo s rumom všetko lieči.

 

Veď dnes vie už celý boží svet –

Imidž je nanič – počúvajme smäd!

 

Čo bolí, to prebolí,

nelej mi rum do koly.

Na kolu ja zhora kašlem,

preto píšem túto báseň –

  

na oslavu piva, rumu…

(Ej, keby tak stál korunu!)

Hlt za hltom – log-log-log

Nepitve ma patológ.

 

Čo bolelo, prebolelo,

pivo pitve moje telo

na balkóne na Luníku,

odkiaľ domov niet úniku.

 

Priateľský tu vládne duch –

Jak na h…. veľroj  múch. 

 

Čo bolí, to bolieť bude,

máme ešte pivo v sude.

A aby bol dáky fígeľ –

načapujte ešte krígel!

 

Do riti aj s Mirom Nogom –

Piť budem dnes s patológom.

Vystaví mi potvrdenie…Bárs,

že som zomrel ako chlap –  na AIDS!

 

Nie na zuby, keď mi liezli mliečne –

Dvoril som že jednej švárnej slečne.

Bez ostychu na Luníku kričím: –

Chorobu mala tá slečna …nákazlivú.

 

Čo bolelo, dávno prebolelo –

Rum je môj duch, pivo moje telo!

 

 

Venované balkónovým

lunikárom len tak z ničoho nič.

 

13052002  /  D r a g o  
 
 
 
 
Poprad večer
 
ilustračné foto      zdroj: http://flog.pravda.sk/simafoto.flog?foto=190566

Časovanie v Nečase

15.06.2024

Zrkadlo ma nespoznáva, Neustále dobiedza. Čas ma zmenil, márna sláva, Zo šuhaja na deda. .

Feferónky 83

13.06.2024

Prezident už siedmykrát udelil recidivistovi milosť za vzorné správanie. . Naše obytné štvrte sú nocľahárne, v ktorých je problém vyspať sa. .

Feferónky 82

11.06.2024

Možno je Lenin iba zakliaty a spí. Čaká, že ho bozkom zobudí nejaká princezná z nejakého paláca… . Prečo by nám mali zubní lekári odporúčať kvalitnú zubnú pastu, keď žijú práve zo zubných kazov? .

väzeň, väzenie, mreže

V ruskej base zajali väzni dvoch dozorcov. Zasiahli špeciálne jednotky, útočníkov zabili

16.06.2024 11:40

Skupina šiestich mužov sa v nedeľu vo väzenskej väznici v Rostove na Done na juhozápade Ruska zmocnila dvoch dozorcov.

migranti na poľsko-bieloruskej hranici

Nemci zaznamenali už dve tisícky nelegálnych migrantov, ktorí prešli cez Bielorusko

16.06.2024 11:20

Nemecká spolková polícia za prvých päť mesiacov tohto roka zaregistrovala 2215 nelegálnych migrantov, ktorí do krajiny dorazili tzv. bieloruskou cestou.

Valko

V kauze vraždy advokáta Valka ešte nie je vytýčený hlavný termín pojednávania

16.06.2024 10:36

V kauze vraždy advokáta Ernesta Valka stále nie je na Mestskom súde Bratislava I známy termín hlavného pojednávania.

vojna na Ukrajine, Rusko

BBC: Ruská armáda má kavalériu 21. storočia. Z motoriek

16.06.2024 08:55

Ruská armáda na ukrajinskom bojisku čoraz častejšie používa ľahkú techniku - motocykle a terénne vozidlá rôznej konštrukcie.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,266
Celková čítanosť: 5771228x
Priemerná čítanosť článkov: 2547x

Autor blogu

Archív