Založ si blog

Návrat, Kohútik jarabý

  
N Á V R A T
 
 
Nech bude svetlo!  

Pomyslel si

a otočil vypínačom. 

 

Stalo sa.

 

Pavúky ornamentov pece

sa triasli zimou

V studenej posteli

drkotali zuby

 

Koncert usínania

Polnočné dobrodružstvo 

zohrievalo komín

 

V žalúdku našli

ryby hroby

 

D r a g o       12011969

 

  

Keď som bol malý, možno som bol vlk… vlastne nie, to som rozprával mojim deťom, keď ony boli malé. Keď som bol malý, v Čemernom u susedov mali kohúta, a ten ma nemohol vystáť. Len čo som na dvore osamel, hneď do mňa skočil a niekedy ma aj na zem povalil, ďobal do mňa… Potom mi podarovali takú vychádzkovú bakuľku. Aby som sa mohol brániť. Keď som mal dvadsať, v Prešove na internáte som si na neho spomenul… Asi som bol hladný…
 
KOHÚTIK  JARABÝ
 
Bol chlapček

a kohút – hrdina 

Chlapča malo bakuľku

a kohút 

ostrý zobák a ostrohy

a možno aj hrebeň

taký pekný, červený

Slzičky

Ranené chlapča

rýchlo vybehlo

po červených schodoch

Zatvoriac za sebou

hľadí na dvor

bojazlivo

Prštekom drobným

maľuje fantastické čiary

na unavenom okne. 

 

D r a g o       06011969

 

Zostali mi

26.04.2024

Zostali mi z kamarátiek vrany Na briezke sa straka rozškrieka Krákoravý koncert na svitaní Preniká do útrob človeka .

Feferónky 73

24.04.2024

Alkoholici a fajčiari môžu byť spokojní. Na orgány sa nehodia. Dobrí ľudia majú v živote len malú šancu uplatniť sa – svet patrí kurvám! .

Feferónky 72

22.04.2024

V minulosti bol sex alternatívou k debilným seriálom. Zvláštne znamenie: Bez pírsingu, bez tetovania, psa nemá. .

Polícia SR

Nastúpila do MHD a domov sa už nevrátila. Polícia pátra po 14-ročnej Liliane

26.04.2024 10:44

Žilinskí policajti žiadajú verejnosť o pomoc.

Viktor Orbán

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

požiar, elektromobil, Lešť

Ako horí elektromobil? Požiar zlikvidovali hasiči do hodiny, vrak skončil vo vodnom kúpeli

26.04.2024 10:40

Z podzemnej garáže, v ktorej sa vznietil elektromobil, šľahali obrovské plamene.

Rusko Ukrajina Putin výcvikové stredisko návšteva uarus

Dvaja ruskí vojaci sa priznali ku chladnokrvnej trojnásobnej vražde. Zabili starostku aj ich kolegu

26.04.2024 10:10

Páchatelia v snahe zamaskovať zločin telo poliali horľavinou a potom do domu vhodili granát, ktorého výbuch spôsobil požiar.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,241
Celková čítanosť: 5697418x
Priemerná čítanosť článkov: 2542x

Autor blogu

Archív