Založ si blog

Návšteva

 

Budí ma Duša… -Prišiel ktosi…
Zavítal do Sna iba tak…
-Koho to zase nocou nosí..?
Vraví hosť: -Zas ti ušiel vlak…
.

Vyslovím vďaku za potechu – 
Dávno je zo mňa ruina…
Telo je Duši viechou hriechu – 
Sladko sa na to spomína…
.
Odhalí Tieň sa: Je to Ona!
-Veľa sme toho nestihli…
V objatí Túžby telo koná
Na kope sena bez ihly.
.
Privinie si ma Lilit malá – 
Tieňohra Dušu poteší.
Tajne sa Láska pousmiala – 
Neverte, že Sen nehreší…
.
Nedajú Tiene na príslovia – 
Tiene sú v Spánku na stáži.
Do sietí Sny sa neulovia – 
Pokore jazyk vyplazím!
.
Hrdzavé vraky, nemohúce…
Dlho sme s Lilit leteli…
Sľúbila, že aj nabudúce
Do Tieňa sa mi prevtelí…
.
……………………………….
Ak na ňu počkám v posteli…
…a budem menej nesmelý…
.
D r a g o      18082014

Katamarán

17.06.2024

Otvorila si mi Dušu Bez Lásky a bez kľúča Odvtedy ma mrle kúšu Noc čo noc sa porúčam .

Časovanie v Nečase

15.06.2024

Zrkadlo ma nespoznáva, Neustále dobiedza. Čas ma zmenil, márna sláva, Zo šuhaja na deda. .

Feferónky 83

13.06.2024

Prezident už siedmykrát udelil recidivistovi milosť za vzorné správanie. . Naše obytné štvrte sú nocľahárne, v ktorých je problém vyspať sa. .

anna putina-2

Putin sa postaral o praneter. Vymenoval ju za námestníčku ministra obrany. Jej manžel šéfuje rezortu energetiky

17.06.2024 17:54

Dcéra Putinovho bratranca mesiac po svojom manželovi tiež zasadne v ruskej vláde. Jej prastrýko jej venoval kreslo v ministerstve obrany.

Polícia / Kontrola /

Polícia na dve hodiny totálne uzavrela Krompachy a Čiernu nad Tisou. Akcia cielila na alkohol

17.06.2024 17:44

Policajti obsadili každý vjazd a výjazd a každý jeden vodič bol podrobený dychovej skúške.

taliansko, horúčavy, pláž

Taliansko zasiahla prvá tohtoročná vlna horúčav. V Sardínii a Sicílii očakávajú až 44 stupňov

17.06.2024 17:02

Teploty presahujúce 40 stupňov sú o desať stupňov vyššie, ako je teplotný priemer pre dané obdobie.

France Obit Delors

Francúzsky exprezident chce zachraňovať Macrona, ktorý ho vytlačil z Elyzejského paláca

17.06.2024 17:00

François Hollande bude kandidovať v predčasných parlamentných voľbách. Zdôrazňuje, že chce zabrániť krajnej pravici v nástupe k moci.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,267
Celková čítanosť: 5772793x
Priemerná čítanosť článkov: 2546x

Autor blogu

Archív