Založ si blog

Papagáj

Vysedel som papagája
Vopchal som ho do klietky
Už nie som sám – už sme dvaja
Odkázaní na pletky
.

Žako nikdy nepodvedie
Každé slovo uchopí
Zarastená tvár mi bledne
Ako obraz Európy
.
Ponúka mi žako kávu
Len čo vstúpim do dverí
Nenechá ma bez pozdravu
Mne sa rozum šuverí
.
Opakuje to, čo večer
Vypočul bol v telkáči
Do topánok vláde tečie
A s nami sa neráči
.
Škrieka, ako je nám dobre
Jak nám bude sveta žiť
O hlasy si ktosi žobre
Ariadna má skvelú … niť
.
Prehľad správ je nekonečný
Žaka pamäť neklame
Chichoce sa ako slečny
V idiotskej reklame
.
Žako nie je v žiadnej strane
Neidú mu po vôli 
Hádal by som sa s ním márne
Dutá hlava nebolí
.
Opakuje večné sľuby
Píšu o nich noviny
Zjaví, jak nás všetkých ľúbi
A len on je bez viny
.
Strachujem sa oňho stále
Nemám ho len za vtáka
Konšpiruje po valale
Ešte biedu priláka
.
Papagáj je neúprosný
Bez pardónu vykričí
Kto kde kedy napakostil
V čiernohorskom Bečiči
.
Ľavé krídlo – pravé krídlo
Nevmestí sa do kože
Za to, čo sa porobilo
Za to žako nemôže
.
Za uši sa ťahať nedá
Sám nás za nos povodí
Papagáj je extra trieda
Vodu kalia podvody
.
Žako vie byť gavalierom
Pred dámami stiahne chvost
Nepýši sa cudzím perom
Svojeho má zatiaľ dosť
.
Za hovorcu by sa hodil
Vták sa pozná po slove
Na pivo by som s ním chodil
Loviť muchy jalové
.
Ďakujem ti, žako milý
Ďakujem ti nastokrát
Že si pre mňa v ťažkej chvíli
Najvernejší kamarát
.
D r a g o      16112017 

Zostali mi

26.04.2024

Zostali mi z kamarátiek vrany Na briezke sa straka rozškrieka Krákoravý koncert na svitaní Preniká do útrob človeka .

Feferónky 73

24.04.2024

Alkoholici a fajčiari môžu byť spokojní. Na orgány sa nehodia. Dobrí ľudia majú v živote len malú šancu uplatniť sa – svet patrí kurvám! .

Feferónky 72

22.04.2024

V minulosti bol sex alternatívou k debilným seriálom. Zvláštne znamenie: Bez pírsingu, bez tetovania, psa nemá. .

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,241
Celková čítanosť: 5699019x
Priemerná čítanosť článkov: 2543x

Autor blogu

Archív