Založ si blog

Katamarán

Otvorila si mi Dušu 
Bez Lásky a bez kľúča
Odvtedy ma mrle kúšu 
Noc čo noc sa porúčam 
.

Porúčam sa Afrodite
Eros mení maniery 
Úmysly má bôža skryté 
Strela jeho materi! 
.
Porúčam sa, keď sa vnáram
Do snov v prázdnej posteli 
Prenajmem si katamarán
Nech si Dušu zacelím 
.
Zapriem ruky do kormidla 
Velím – Plnou parou – vpred! 
Na ostrov, kde nymfy sídlia 
Uhasiť si pôjdem smäd 
.
Zalepím si voskom uši
Nech nečujem Sirény
Nenechám sa spevom rušiť
Sám do seba vnorený 
.
S nymfami sa porozprávam
Tak či tak som na tety
Pozvem ich na katamarán
Popočúvam klebety 
.
Na Morfea spolieham sa 
Že mi splní vidinu
Čo mi Dušu nerozdrása 
Keď sa otriem o inú 
.
Nocami sa takto tmolím
Po mori aj po suchu 
………………………………..
Otieram z piat zvyšky smoly – 
Bozkával som ropuchu… 
.
D r a g o      27122022 

Kvapka

25.06.2024

Inkarnujem v kvapku dažďa Dokvapnem ti na telo V lete, keď sa ľudia smažia Spočiatku len nesmelo .

Feferónky 85

23.06.2024

Zdá sa mi, že som lesbik. Dookola toľko pekných chlapcov, a mne sa páčia ženy. . Bruselskí vedátori zistili, že najmladšia generácia absolventov univerzít nerozumie čítanému textu. O písanom ani nepíšem. .

Feferónky 84

21.06.2024

Za stolom sme vypili po dva poháriky. Zato pri dverách sme vypili sedem kapurkových. . Páčia sa mi dlhé vlasy, ale nie na ženských nohách. .

Richard Raši

Raši: Hlas sa nevzdá postu predsedu parlamentu ani s ním nebude obchodovať

26.06.2024 10:15

Podľa lídra SNS treba v koalícii diskutovať o koaličnej zmluve alebo o fungovaní koalície.

Evan Gershkovich pred súdom

Na ruskom Urale sa začal súd s americkým novinárom Gershkovichom. Objavil sa tam s vyholenou hlavou

26.06.2024 10:00

Gershkovich pred začiatkom pojednávania s úsmevom potichu pozdravil novinárov spoza sklenenej bariéry.

Občiansky preukaz

Štát opäť nestíha tlačiť doklady. Poplatok za zmeškaný pas môžu dovolenkári žiadať späť

26.06.2024 09:45

Zvýšený dopyt po cestovných pasoch podobne ako aj vlani spôsobuje rady v klientskych centrách po celej krajine

pellegrini

Pellegrini podpísal novelu zákona o Fonde na podporu umenia

26.06.2024 09:41

Parlament legislatívu schválil v júni opätovne po tom, čo ju vetovala predchádzajúca prezidentka Zuzana Čaputová.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,271
Celková čítanosť: 5788143x
Priemerná čítanosť článkov: 2549x

Autor blogu

Archív