Založ si blog

S Aidou

Zložil som Aidu – na zem z koča…
Vzal som ju jemne za prsty
Vplietol som oči do vrkoča 
A už som sa jej nepustil 
.

Pôjdeme vedno pieskom púšte 
Tam, kam nás vietor zaveje 
Cez suchá, dažde, snehy, pľušte 
Cez dravé riečne pereje… 
.
Pôjdeme peši, plavmo, vozky
Saňami, koňmo, na ťave… 
Na cesty Lásku do termosky
Na chrbát krídla lietavé 
.
Pôjdeme, kam nás oči zvedú
Prekročiť čiaru obzoru 
Dáme si pusu proti smädu 
Kým pľuhy nebo nezorú 
.
Splynutie Duší proti hladu
Dotyky tela o telo 
(Démoni ľuďom Lásku kradnú,
Aby sa im jej odchcelo…) 
.
Pôjdeme ta, kde Múdrosť rastie,
Človeka človek netrápi
Vychutnať, čo je pravé šťastie 
Kde z ľudí nie sú atrapy 
.
Pôjdeme s Aidou – vydáme sa 
Hľadať to, čo je stratené 
Vypudiť z ľudskej mysle besa 
Zamazať čerta na stene 
.
D r a g o     23022023 

Mesačné Pastorále

07.09.2024

Prečo Mesiac dnes tak smutne svieti? Prečo mlčí ako v ľade ryba? Na nebi sa drží popamäti Dobrodruhom z cesty neuhýba .

Pod Jabloňou

05.09.2024

Uviazal Čas som ku jabloni Uviazol som s ním v mladosti Zvončekmi jabĺk august zvoní Hádam ma jabloň pohostí .

Cez Uši

03.09.2024

Chcem sa pozrieť verejnosti do uši Viem, že sa to bohvieako nesluší Priateľ Oto otoskop mi požičal Aj keď je to v dnešných časoch nezvyčaj .

policajná páska

V jednom z rodinných domov v okrese Galanta našli dve telá bez známok života

08.09.2024 13:37

Polícia na mieste tragédie vykonáva prvotné úkony.

Peter Pellegrini, Robert Fico, Peter Žiga, Juraj Blanár, memoradnum

Pellegrini čoskoro prijme predsedov koaličných strán, chce sa stretnúť aj s lídrami opozície. Prehovoril o kauze Pegasus

08.09.2024 13:05, aktualizované: 13:31

Prezident sa vyjadril k aktuálnym témam. Verí, že Najvyšší súd o dovolaní v prípade Kováčika rozhodne čo najskôr.

vrtuľník, hasiči, požiar, nízke tatry, ludrovská dolina, bambi vak

S požiarom v ťažko prístupnom teréne v Ludrovskej doline naďalej bojujú desiatky hasičov

08.09.2024 12:20

Situáciu na mieste bol preveriť i minister vnútra Matúš Šutaj Eštok. Uviedol, že požiar je pod kontrolou.

Boris Susko

Hlas podporí otvorenie schôdze na odvolanie Šimečku, uviedol Susko

08.09.2024 12:04, aktualizované: 13:40

Kolíková pripomenula, že protesty iniciovala SaS a so Šimečkovcami nesúviseli.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,308
Celková čítanosť: 5887645x
Priemerná čítanosť článkov: 2551x

Autor blogu

Archív