Z Verandy III

Modrá báň je smutnosivá 
Mlsám očká belasé 
Po dvoch pivách noha kríva 
Topí máj sa v nečase 
.

Popolník je bez popola 
Lozí osa po stole 
Na jazyk sa lepí smola 
Ušetrím na božolé 
.
Za oknom sa budí lipa 
Lístočky sa rozvili 
Lieta vietor na paripách 
Vyjú vlci na víly
.
V kešeni som našiel dieru 
Prevetrám si kolená 
Mal by človek poznať mieru 
Mladosť býva zelená 
.
Keby som bol Jánošíkom 
Zbíjal by som ostošesť 
Národ by si na mňa zvykol 
Jemu trúba – a mne česť 
.
Lovil by som dvorné dámy
Na háčik i udicu 
Lezú červy do salámy
Schová džungľa opicu 
.
Čoby sme sa netešili
Berú ryby na sľuby
Každou vládou čerti šili 
Pastierik sa natrúbil
.
Čo sme zlého urobili
Že nás taký stihol trest 
Každá vláda s ľudom smilní 
Horšie zajtra ako dnes 
..
.
D r a g o      11052023   

Z Verandy IV

17.10.2024

Tri púpavy spolu Osve štvrtá Dieru do prestolu Krtko vŕta .

Z Verandy II

13.10.2024

Narodil som sa – bol som holý Nadýchol som sa – a som tu Strčil ma Osud do tomboly Sotva s ním uhrám odvetu .

Proti srsti 7

11.10.2024

Vysoká politika klesla veľmi hlboko. . Ľudia môžu byť geniálni alebo genitálni. Tých druhých stretávame častejšie. .

Joe Biden

Do Berlína pricestoval prezident USA Joe Biden, stretne sa so Scholzom

17.10.2024 22:43

Piatkové stretnutie so Scholzom bude prvou bilaterálnou návštevou Bidena v Nemecku od začiatku jeho funkčného obdobia.

Belgicko, Zelenskyj, Fico, summit

Zelenskyj Ficovi: Podporujte Kyjev, lebo Putin sa na Ukrajine nezastaví

17.10.2024 19:41

Bolo to prvé stretnutie slovenského premiéra Roberta Fica s ukrajinským prezidentom Volodymyrom Zelenským od začiatku veľkej ruskej invázie vo februári 2022.

Jaroslav Haščák

Európsky súd pre ľudské práva zamietol Haščákovu sťažnosť v súvislosti so zásahom v sídle Penty

17.10.2024 17:57

K zásahu ozbrojených policajtov došlo 1. decembra 2020 v bratislavskom Digital Parku.

Mestský úrad Michalovce.

Napojení na sektu? Poslankyňa hovorí, že AllatRa prenikla aj na úrad v Michalovciach a na jarmoku mala stánok

17.10.2024 17:51

Sekta môže mať na Slovensku odhadom tisícky priaznivcov.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,328
Celková čítanosť: 5942209x
Priemerná čítanosť článkov: 2552x

Autor blogu

Archív