Založ si blog

Hra na Scaramoucha

Muchami sa mi život hemží
Je ich viac ako peňazí
Je ich viac ako vody v Temži
Páchajú na mne podrazy
.

Potme si mucha brucho šuchá
K činom ju svetlo prebudí
Poslúcha mucha vydriducha
Zaťaženého na ľudí
.
Sadá si mucha na lem rúcha
Hladko sa šmýka po pleši
Aj keď mi účes neporúcha
Pramálo ma to poteší
.
Bez vody býva mucha suchá
Na strunu brnkne po daždi
Provokatívne do mňa štuchá
Vytáča ma a vydráždi
.
Snaží sa mucha – snorí, ňuchá
Kmáše mi nervy, dotiera…
Mucha má gény od padúcha
Ja nemám ducha rytiera
.
Bez hany beriem mušiu ťapu
Po drzej ťapnem bez bázne
Pod ťapou trápne tvory kapú
S muchou sa musí dôrazne! 
.
D r a g o      20092021 

Na Červenom Koni

20.05.2024

Osedlám si červeného koňa Vydáme sa noci oproti Po skalinách podkovičky zvonia Za chrbtom nám vyjú kojoty .

Mefisto

18.05.2024

Aj na skalách rastú stromy Nezná Život prekážky Čo má mamon na svedomí Zrodilo sa bez lásky .

Skočil by som

16.05.2024

Aj do ohňa by som pre ňu skočil Len keby sa o mňa otrela Keď si trhá chĺpky na obočí Začína byť žena dospelá .

čaputová

Prezidentka Čaputová oceňuje uznesenie, ktorým NR SR odsúdila atentát na premiéra

21.05.2024 15:49

Poslanci tým podľa nej urobili potrebný a dôležitý krok k upokojeniu spoločenskej atmosféry.

Mi-8, ukrajinský vrtuľník, vojna na Ukrajine, bojová operácia, Kyjev, vojaci,

Moskva sa nepoteší: Zhabané ruské aktíva zaplatia zbrane a rekonštrukciu Ukrajiny, Slovensko súhlasilo

21.05.2024 15:05

Na zbrane by malo poputovať až deväťdesiat percent výnosov zo zmrazených ruských aktív.

lietadlo, Boeing 777

Smrť na palube Boeingu: lietadlo sa dostalo do silných turbulencií, viezlo takmer 240 ľudí

21.05.2024 14:10

V oblasti búrok v juhovýchodnej Ázii sa však dostalo do silných turbulencií a muselo núdzovo pristáť na medzinárodnom letisku Suvarnabhumi v Bangkoku.

Michal Šimečka

Šimečka: Atentát na Fica nie je bianko šek na okresávanie slobody médií alebo občianskej spoločnosti

21.05.2024 14:01, aktualizované: 15:40

Opozičné hnutie Progresívne Slovensko ocenilo jednomyseľné prijatie uznesenia o odsúdení útoku na premiéra Fica v parlamente.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,253
Celková čítanosť: 5740924x
Priemerná čítanosť článkov: 2548x

Autor blogu

Archív