Založ si blog

Kto nezažil, neuverí. . . (78)

 

Výchova ku kapitalistickému vlastenectvu. 
.
Človek by aj hodil kameňom, ale čo, ak netrafí toho pravého?
.

Keď neprší, aspoň kvapavka. 
.
Pravda vo víne oči kole – tomu, komu nenaliali. 
.
Výnosnejšie je chodník šliapať ako na ňom kľačať. 
.
Nedal by som za to ani deravé euro. 
.
Vláda nám meria od buka do klobúka. 
.
Niekedy sa mi zdá, že našim pra-pra-predkom mohol byť aj Augiáš. 
.
Už aj rozum sa predáva v digitálnej kvalite. 
.
História je magistra, svet je apatieka. 
.
Bútľavú vŕbu nám nahradil blog. 
.
Moja žena ma nechápe… Už len to by chýbalo, aby ma pochopila…
.
Vatikán obchoduje so svätožiarami. 
.
Niektorí muži vyzerajú tehotnejšie ako ich manželky. 
.
Mýliť sa je ľudské. Teda – somáre sa nemýlia. 
.
V núdzi poznáš priateľa. Len či aj on teba…?
.
Jedni od cigariet umierajú, druhí z nich žijú. 
.
Sme čudný národ: Namiesto aby sme sa chceli mať lepšie,
túžime po tom, aby sa iní mali horšie. 
.
Cesnak je zdravý. Čo z toho, keď ja som chorý. 
.
Niekedy sa mi zdá, že autá na Slovensku sú samovznietiteľné. 
.
Kto druhému jamu kope, ide tretiemu na nervy. 
.
Konečne sa vedcom podarilo oživiť mŕtvy bod. 
.
Zdá sa, že niektorí ľudia okrem Idiota nečítali nič. 
Snáď ešte Statky – zmätky…
.
Nobelovu cenu za mier dostáva ten, kto lepšie mieri. 
.
D r a g o 

Malá Októbrová

28.04.2024

Čím dlhšie žijeme Tým sú kratšie roky Nevesty v háreme Dovrteli bokmi .

Zostali mi

26.04.2024

Zostali mi z kamarátiek vrany Na briezke sa straka rozškrieka Krákoravý koncert na svitaní Preniká do útrob človeka .

Feferónky 73

24.04.2024

Alkoholici a fajčiari môžu byť spokojní. Na orgány sa nehodia. Dobrí ľudia majú v živote len malú šancu uplatniť sa – svet patrí kurvám! .

hamburg, kalifát, demonštrácia, protest, islam, moslim

Islamisti v Hamburgu žiadali kalifát, nemeckých politikov to pobúrilo

29.04.2024 10:15

"Chcú zrušiť demokraciu a náboženský štát z doby kamennej označujú za riešenie," napísal denník Bild.

Policajná eskorta / Policajné auto / Polícia /

Polícia preveruje bombovú hrozbu na súdoch

29.04.2024 09:14

Oznamovateľ nešpecifikoval konkrétny súd.

Annalena Baerbocková

Baerbocková vyzýva na rozšírenie EÚ o krajiny západného Balkánu. Ide o šedú zónu využívanú Ruskom, tvrdí

29.04.2024 08:45

Medzi krajiny západného Balkánu sa radí Čierna Hora, Bosna a Hercegovina, Albánsko, Srbsko, Severné Macedónsko a Kosovo.

Kolumbíjska univerzita

Biely dom vyzval na pokojné protesty na amerických univerzitách

29.04.2024 08:25

Vlna demonštrácií sa začala na Kolumbijskej univerzite v New Yorku, rýchlo sa však rozšírila po celej krajine.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,242
Celková čítanosť: 5705773x
Priemerná čítanosť článkov: 2545x

Autor blogu

Archív