Založ si blog

Keď Duša Tápe

 

Keď Duša tápe, keď sa tmolí,
Zvon sa mi v srdci rozbúši,
Budí ma Nebo v hviezdnom kroji,
Vyblednú hriechy v retuši. 
.

Oželiem chladnú husiu kožu.
Dobrák je žobrák od kosti. 
Vystúpim z Tela… Čo mi môžu..?
Dušou sa blaho rozhostí.
.
Do diaľav noci pnú sa oči,
Húkanie sov ma neľaká.
Váhavou nohou na loď vkročím,
Vytuším Svetlo Majáka.
.
Zavelím vetrom: -Plnou parou!
Noria sa veslá do vody. 
Anjeli sú mi za veslárov – 
V Nebi sa Duša obrodí. 
.
V Nebi sa Duša, v Zemi Telo…
Rozkmitá Vesmír Hudbu Sfér…
-Postojte! -volám na Anjelov, –
Prispejem mincou na Gospel. 
.
Vesmíru konča Maják pnie sa,
Zažína Iskru Pandora.
Odhora sa len nadol klesá,
Zdola sa stúpa dohora. 
.
Na Púti Maják Duši svieti,
Klenie sa Dúha úbočím.
Memento držiac na pamäti
Na Konci Sveta Otočím…
.
D r a g o      26022015

Malá Októbrová

28.04.2024

Čím dlhšie žijeme Tým sú kratšie roky Nevesty v háreme Dovrteli bokmi .

Zostali mi

26.04.2024

Zostali mi z kamarátiek vrany Na briezke sa straka rozškrieka Krákoravý koncert na svitaní Preniká do útrob človeka .

Feferónky 73

24.04.2024

Alkoholici a fajčiari môžu byť spokojní. Na orgány sa nehodia. Dobrí ľudia majú v živote len malú šancu uplatniť sa – svet patrí kurvám! .

Zuzana Dolinková

PS, KDH a hnutie Slovensko zbierajú podpisy na odvolanie Dolinkovej

29.04.2024 15:42

Na odchod ministerky vidia viacero dôvodov, najmä ohrozovanie eurofondov a "netransparentné" rozhodnutie v súvislosti s výstavbou nemocnice na Rázsochách.

Vladimír Pčolinský

Súdny proces v kauze exšéfa SIS Pčolinského by sa mal začať 30. mája

29.04.2024 15:20

Pôvodné obvinenie Pčolinského zrušila Generálna prokuratúra SR

polícia, nehoda, motorka, kuriér

Namiesto brzdy šliapol na plyn. Motocyklista v Bratislave vpálil do pizzerie, zranil dve ženy

29.04.2024 15:06

K udalosti došlo v pondelok pred 11.30 h na Povrazníckej ulici.

Si Ťin-pching

Čínsky prezident Si Ťin-pching pricestuje 8. mája na štátnu návštevu Maďarska

29.04.2024 14:49

Čínska hlava štátu bude rokovať so Sulyokom a Orbánom o bilaterálnych politických, ekonomických a medzinárodných otázkach.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,242
Celková čítanosť: 5706153x
Priemerná čítanosť článkov: 2545x

Autor blogu

Archív