Založ si blog

Večerná

 

Orú vtáky modré nebo,
Brázdia sínu oblohu.
Zalietal by som si s Tebou…
Vzývam Lásku nebohú…
.

Slová sú mi druhým Chlebom – 
Rád sa o ne podelím.
Zdravím Lunu s tvárou bledou,
Netúžim byť dospelý. 
.
Duša detsko-krištáľová
Bez poškvŕn a machulí – 
Za žmeň od nej v sebe schovám,
Keď ma Večer pritúli. 
.
Letnej noci šelest krídel
Navanie chuť na frappé.
Život hra je bez pravidiel,
Preto nik ho nechápe. 
.
Luna bledne, Láska bledne,
Aj plamienok na Duši.
Ševelia sa ústa smädné,
Spomienky sú v retuši. 
.
Orú vtáky, aj ja oriem – 
Týram perom brázdu slov.
Nedržím sa žiadnych noriem – 
Normy sú vraj – pre oslov. 
.
D r a g o      20122015

Nesmelý

30.04.2024

Venoval som Ti svoju prvú A Ty si sa jej nedotkla Vyschlo mi v hrdle, sám som strnul Mala si ma len za cvočka .

Malá Októbrová

28.04.2024

Čím dlhšie žijeme Tým sú kratšie roky Nevesty v háreme Dovrteli bokmi .

Zostali mi

26.04.2024

Zostali mi z kamarátiek vrany Na briezke sa straka rozškrieka Krákoravý koncert na svitaní Preniká do útrob človeka .

požiar

V Čani horeli obydlia, oheň sa rozšíril do zberného dvora. Dym bolo vidno aj z Košíc

30.04.2024 21:43

Požiar sa šíril rýchlo horľavými konštrukciami obydlí, v zbernom dvore následne horeli plasty.

električka snd

Ministerstvo električku popred SND neodmietlo. Divadlo argumentuje garážami a štúdiám neverí

30.04.2024 20:53

Vedenie SND si okrem toho plánuje dať posúdiť výsledky štúdií, na ktoré sa hlavné mesto odvoláva

Covid

EMA požaduje aktualizáciu vakcín proti covidu pred ďalšou očkovacou kampaňou

30.04.2024 20:19

Najrozšírenejším variantom na svete je teraz variant JN.1, ktorý "predbehol" subvariant XBB

Javelin, vojna na Ukrajine, vojaci, raketomet, protitanková strela

Čaputovej poradkyňa: Vláda vníma to, čo sa deje na Ukrajine ako bezpečnostnú hrozbu, rozdiel v porovnaní so susedmi je v rétorike

30.04.2024 19:07

Kobzová tvrdí, že Poľsko sa jednoznačne vybral cestou, „ak chceš mier, priprav sa na vojnu“.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,243
Celková čítanosť: 5708652x
Priemerná čítanosť článkov: 2545x

Autor blogu

Archív