Založ si blog

Dredy

Hádam by som si mal zapliesť dredy
Baby by sa za mnou obzreli
Pleš by prekryl zhluk vrkočích šedín
Zaspieval by som si v gospeli
.

Chodil by som mierne zdredovaný
Pozeral sa ľuďom do očí
Na námestí zahral na varhany
V krčme by som kolo otočil
.
Na dredy sa každý pohľad uprie
Len aby mi z očí nebolo
Stratili sa z našich polí krumple
Závidieť mi môže gigolo
.
Aj na brade vrkôčky si zmotám
Ocení ma Pippi Pančucha
Pridŕžať sa budem svojho plota
Zdvihnúc labku psík ma oňuchá
.
V zrkadle som voľajaký bledý
Chlpy sa mi v ušiach dopletú
Dredy sú dnes účes vyššej triedy
Nabalím si tetu Moletiu
.
O dredy nech sa mi denne stará
Nočne nech sa ku mne pritúli
Na Liptove na mňa žmurkla Mara
Každá láska začne od nuly
.
Na noc vložím dredy do škatule
Zaleskne sa v slnku lysina
Dá sa vyznať láska tarantule
Prechádza pleš z otca na syna
.
D r a g o      14012020 

Malá Októbrová

28.04.2024

Čím dlhšie žijeme Tým sú kratšie roky Nevesty v háreme Dovrteli bokmi .

Zostali mi

26.04.2024

Zostali mi z kamarátiek vrany Na briezke sa straka rozškrieka Krákoravý koncert na svitaní Preniká do útrob človeka .

Feferónky 73

24.04.2024

Alkoholici a fajčiari môžu byť spokojní. Na orgány sa nehodia. Dobrí ľudia majú v živote len malú šancu uplatniť sa – svet patrí kurvám! .

Zuzana Dolinková

PS, KDH a hnutie Slovensko zbierajú podpisy na odvolanie Dolinkovej

29.04.2024 15:42

Na odchod ministerky vidia viacero dôvodov, najmä ohrozovanie eurofondov a "netransparentné" rozhodnutie v súvislosti s výstavbou nemocnice na Rázsochách.

Vladimír Pčolinský

Súdny proces v kauze exšéfa SIS Pčolinského by sa mal začať 30. mája

29.04.2024 15:20

Pôvodné obvinenie Pčolinského zrušila Generálna prokuratúra SR

polícia, nehoda, motorka, kuriér

Namiesto brzdy šliapol na plyn. Motocyklista v Bratislave vpálil do pizzerie, zranil dve ženy

29.04.2024 15:06

K udalosti došlo v pondelok pred 11.30 h na Povrazníckej ulici.

Si Ťin-pching

Čínsky prezident Si Ťin-pching pricestuje 8. mája na štátnu návštevu Maďarska

29.04.2024 14:49

Čínska hlava štátu bude rokovať so Sulyokom a Orbánom o bilaterálnych politických, ekonomických a medzinárodných otázkach.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,242
Celková čítanosť: 5706210x
Priemerná čítanosť článkov: 2545x

Autor blogu

Archív