Založ si blog

Doba bezgombičná, Tapeta jesene, Ja a Ja

 
D O B A   B E Z G O M B I Č N Á

 

Stretol som ráno

kominára

(Alebo ma to stretol on?)

Mal som na sebe

samé zdrhovadlá

suché zipsy

patenty

šnúrky

Ani jedného poriadneho gombíka.

A tak som v ten deň na Šťastie márne čakal.

 

Odvtedy nosievam gombík

aspoň vo vrecku

svet mi je gombičkou. 

 

D r a g o          IX/1989

 

 

T A P E T A   J E S E N E 

 

Jesenná tapeta

na pešej zóne

Kyslosivý vzduch

naslineným prstom

prevracia listy

kroniky roka

za prelúdie plazivých

kvapiek fontány

Lúštenie krížovky predpovede

na zajtrajšie ráno

a dnešný večer

nervózne šľahá

chodcov po tvári

a vypĺňa medzery

medzi riedkymi

riadkami nepokoja. 

 

D r a g o           15-10-1989

 

 

J A  a  J A 

 

Obaja

sme vstúpili do seba

Ja

a ešte

Ja

Vstúpili sme do mňa

Ja ľavou  a

Ja pravou

nohou. 

Ja +  a

Ja –

Pritiahli sme sa navzájom

aby sme sa oddelili

na protipóly

v jednote

Mňa a Mňa

 

D r a g o       I/1990

 

Ivanenko: http/hgdfy:?“/!()_nhsgfdzetrasxcvbnm,.-§ôú´=éíáýž

Zostali mi

26.04.2024

Zostali mi z kamarátiek vrany Na briezke sa straka rozškrieka Krákoravý koncert na svitaní Preniká do útrob človeka .

Feferónky 73

24.04.2024

Alkoholici a fajčiari môžu byť spokojní. Na orgány sa nehodia. Dobrí ľudia majú v živote len malú šancu uplatniť sa – svet patrí kurvám! .

Feferónky 72

22.04.2024

V minulosti bol sex alternatívou k debilným seriálom. Zvláštne znamenie: Bez pírsingu, bez tetovania, psa nemá. .

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,241
Celková čítanosť: 5696985x
Priemerná čítanosť článkov: 2542x

Autor blogu

Archív